Informace - MČR U11 Mix
25.-27. 4. 2025,  Žďár nad Sázavou

  • Po příjezdu do Žďáru nad Sázavou se každé družstvo prezentuje v klubovně BK (na HALE 1 BK) - Komenského 4 (kancelář bude otevřena od 7 hodin), provede kontrolu plateb startovného 4000,- Kč a ubytování a stravování 2300,- Kč/osoba. Platby na základě informace od pořadatelů (faktura) uhraďte před zahájením turnaje na účet (2000054673/2010 - do zprávy pro příjemce uveďte - MČR U11 Mix + název družstva). Od každého týmu bude při platbě poplatků současně vybrána vratná kauce 2000,- Kč (v hotovosti za ubytování). Kauce bude vrácena po slavnostním zakončení MČR v neděli 27. 4. 2025).
  • Dále každé družstvo předloží ke kontrole soupisky družstev, cestovní pasy nebo občanské průkazy, případně originály či úředně ověřené kopie rodných listů všech hráčů. Po provedení kontroly od zástupce ČAMB budou družstvům vráceny.

  • Následně každé družstvo obdrží podrobné pokyny k organizaci MČR, informace k ubytování a stravování.
  • Slavnostní zahájení se uskuteční 25. 4. 2024 ve 13:45 hod v HALE 2 TJ - Jungmanova 8, kde bude MČR také dne 27. 4. 2025 ve 14:45 slavnostně ukončeno.
  • V obou halách bude v průběhu turnaje k dispozici bufet s občerstvením.
  • Každé družstvo obdrží na svá utkání nápoje pro hráče.
  • Pořadatel organizuje pro trenéry a asistenty v sobotu 26. 4. 2024 od 20:00 setkání s občerstvením, a to v klubovně HALY 1 BK, Komenského 4.

HALA 1 BK- skupina A
(+ utkání o 7. a 9. místo)

Hala 2. ZŠ, Komenského 4
Žďár nad Sázavou  

GPS: 49.564771, 15.933104

HALA 2 TJ - skupina B
(+ utkání o 1., 3., 5. místo)

Hala TJ, Jungmanova 8,
Žďár nad Sázavou  

GPS: 49.570078, 15.94065

Ubytování a stravování:

Ubytování bude možné začít v pátek 25. 4. 2025 od 12 hodin a bude nutné jej ukončit v neděli 27. 4. 2025 do 10 hodin (týmy hrající finále do 11 hodin).
Od každého týmu bude při platbě poplatků současně vybrána vratná kauce 2000,- Kč (v hotovosti za ubytování). Kauce bude vrácena po slavnostním zakončení MČR v neděli   27. 4. 2025).

Začátek stravování bude v pátek 25. 4. 2025 večeří a konec v neděli 27. 4. 2025 obědem (balíček na cestu).

Časy pro stravování:  

PÁTEK - snídaně: 6:30 - 8:00, oběd: 10:45  - 12:00 hod + 13:20 - 15:00 , večeře: 17:00 - 20:00 hod.
SOBOTA -  snídaně: 7:30 - 9:30 hod., oběd - 11:00 - 14:00 hod, večeře: 17:00 - 20:00 hod.
NEDĚLE - snídaně: 7:00 - 9:00 hod, oběd - 10:00 - 11:00 hod. (vyzvednutí balíčku)
Stravování je pro všechny účastníky zajištěno v jídelně SPŠ nebo v restauraci "Zimák" ). Podrobný rozpis stravování pro jednotlivé týmy bude připraven při příjezdu týmů / účastníků.
S ohledem na rozpis turnaje, konec ubytování a slavnostní zakončení turnaje bude nedělní oběd pro všechny účatníky řešen formu balíčku na cestu. Distribuce nedělních obědů koordinují ................. + .................... (zástupci pořadatele pro ubytování a stravování).

SPŠ a VOŠ Žďár n.S.

Studentská 1
ubytování a strava

GPS:  49.565865, 15.943167


Kontakty:

  • Hlavní pořadatel: Jaroslav Kirchner (předseda BK)
  • Organizace turnaje: Roman Bednář - 776 286 428, Jakub Martinčič - 604 868 493, basket@basketzdarns.cz
  • Ekonomka BK: Věra Stočková - 608 355 743, stockova1978@gmail.com - platby, kauce, fakturace
  • Ubytování a stravování: 
  • Hlavní pořadatel HALA 1 BK: 
  • Hlavní pořadatel HALA 2 TJ: Tomáš Rosecký - 725 457 830